movierebel

Alla inlägg den 27 april 2014

Av movierebel - 27 april 2014 22:56

The Amzing Spiderman 2 är en uppföljning efter ettan förmer som inte förstod det. I början får man en snabb tillbaka blick sedan så får man se vad som värkligen hände med Peters föräldrar. Jane o Peter är fortfarande tillsammans, Peter är fortfarande Spider-Man och räddar New York. Jane och Peter tar studenten. Harry Peters bästavän kommer tillbaks pågrund av hans pappas död. Harry ärver hans pappas företag men även den sjukdomen som hans pappa dog av. Harry tror att Spidermans blod skulle kunna hjälpa honom bli bättre men, Peter sa nej. Då slår Harry ihop sig med electro ett elmonster. Som från början var en helt vanlig kille som hette Max. Han hade inga vänner en dag räddade Spider-Man honom. Sedan på hans födelsedag var han tvungen att jobba över för att fixa något elfel, dem stängde aldrig av elen före så Max fick världens elchock och sedan så ramla han ner i en tank med massa ålar i. Sedan blir han den här elmannen.

Recension: det här en film ni borde se. Jag såg den i 3D en stark rekommendation. Jag ärkänner att jag ryckte till en gång mot slutet. Det är nog lättare och förstå en del saker om man sett ettan före. Jag rekommenderar den för killar och tjejer från 13.14 och uppåt. Den är lite romantisk, sorglig, komisk och så en massa action! Av mig får den 4/5 stjärnor ****. Personligen tyckte jag den var bättre än ettan.

Keep Calm and Watch Movies!
//MovieRebel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Keep Calm and watch MOVIES!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards