movierebel

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2014

Mindre blog grande!

Av movierebel - 22 augusti 2014 21:48

Jag är ledsen, men har inte kunnat blogga på hela sommaren för har inte haft min iPad. Jag vet att jag bara kunnat gå in på datorn. Men jag orkar inte gå ner till datan hela tiden, och på mobilen har jag ganska fullt. Ipaden har jag inte haft för att den är skolans så måste lämna ifrån mig den under sommaren. Kommer antagligen inte hinna blogga lika mycket som jag gjorde i början. Men skall försöka blogga då och då. Men min favorit film just nu är Divergent ni borde verkligen kolla upp den. Kommer mer om den snart lovar... Men jag lovar att den är bra, den är så bra att jag sett den 7 gånger och håller på med boken! Kommer nytt inlägg snart lovar!
Keep Calm and Watch Movies!
//MovieRebel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av movierebel - 7 februari 2016 22:13


  Gud! Jag såg precis denna film och är helt till mig! Det kommer antagligen ta ett tag och smälta... Jag trodde absolut inte att filmen skulle va så bra som den är! Jag hade förväntat mig bra men inte så bra! Den var väldigt välgjord och hade ett...

Av movierebel - 25 maj 2014 11:55

Hej förlåt att jag inte bloggat har försökt att blogga och även göra detta upplägg men allt bara kraschade så förösker nu igen. The Dark Knight är en Batman film som utspelar sig i den lilla staden Gotham. Där Bruce Wayne (Batman) lever som million...

Av movierebel - 3 maj 2014 13:28


Srry att jag inte gjort några inlägg, men har suttit i en buss i två dagar till Frankrike från Sverige så är i Paris nu o ska vara kvar i Frankrike till den 14 maj så blir inget bloggande tills det! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg är uppe i 23 lä...

Av movierebel - 27 april 2014 22:56


The Amzing Spiderman 2 är en uppföljning efter ettan förmer som inte förstod det. I början får man en snabb tillbaka blick sedan så får man se vad som värkligen hände med Peters föräldrar. Jane o Peter är fortfarande tillsammans, Peter är fortfarande...

Av movierebel - 22 april 2014 21:56


The Amazing spider-man är nästan som alla de andra Spider-man filmerna bara att Spider-Man i den här filmen är mycket snyggare ;) (Andrew Garfield), den handlar då om Peter Parker och hans pappa är forskare och en dag så händer något Peter och hans f...

Presentation

Keep Calm and watch MOVIES!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards