movierebel

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Svindel

Av movierebel - 20 april 2014 10:15

Svindel är en film som handlar om Been, Griffin Been. Han är snillet i skolan som kan fixa nästan allt åt alla. Han har alltid något på gång, en plan av något slag. Han har en enda riktig vän, som kanske måste flytta för hans pappa inte har något riktigt jobb, han är uppfinnare fast hans uppfinningar fungerar oftast inte. När Griffin är hemma hos hans bästa vän Ben, så går hans pappas uppfinnings demonstration fel och det blir ett hål i väggen. När Ben och Griffin städar upp efter honom så hittar Ben ask i väggen, i den asken hittar dem ett gammalt baseboll kort. Dem går till en samlar affär för att få det sålt och se om det är värt något. Dem lyckas få ca 300$ (kommer inte riktigt ihåg) och dagen efter så ser Ben och Griffin på tv:n att kortet egentligen är värt 1.2 miljoner. Dem går tillbaks för att kräva kortet tillbaks, men självklart så får dem inte tillbaks kortet, så Griffin startar en expedition för att få tillbaks kortet, med hjälp av några andra som är skyldig Griffin startar dem jakten på kortet.

Svindel är en av Nickelodiens filmer, den är en bra,komisk film som jag rekommenderar till alla åldrar. Så alla ni barn i åldrarna 5,6-16 som vill se en halv komisk film gjord av Nickelodien borde se den, av mig får den 3/5 stjärnor! ***

Keep Calm and Watch Movies
//MovieRebel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av movierebel - 7 februari 2016 22:13


  Gud! Jag såg precis denna film och är helt till mig! Det kommer antagligen ta ett tag och smälta... Jag trodde absolut inte att filmen skulle va så bra som den är! Jag hade förväntat mig bra men inte så bra! Den var väldigt välgjord och hade ett...

Av movierebel - 22 augusti 2014 21:48

Jag är ledsen, men har inte kunnat blogga på hela sommaren för har inte haft min iPad. Jag vet att jag bara kunnat gå in på datorn. Men jag orkar inte gå ner till datan hela tiden, och på mobilen har jag ganska fullt. Ipaden har jag inte haft för att...

Av movierebel - 25 maj 2014 11:55

Hej förlåt att jag inte bloggat har försökt att blogga och även göra detta upplägg men allt bara kraschade så förösker nu igen. The Dark Knight är en Batman film som utspelar sig i den lilla staden Gotham. Där Bruce Wayne (Batman) lever som million...

Av movierebel - 3 maj 2014 13:28


Srry att jag inte gjort några inlägg, men har suttit i en buss i två dagar till Frankrike från Sverige så är i Paris nu o ska vara kvar i Frankrike till den 14 maj så blir inget bloggande tills det! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg är uppe i 23 lä...

Av movierebel - 27 april 2014 22:56


The Amzing Spiderman 2 är en uppföljning efter ettan förmer som inte förstod det. I början får man en snabb tillbaka blick sedan så får man se vad som värkligen hände med Peters föräldrar. Jane o Peter är fortfarande tillsammans, Peter är fortfarande...

Presentation

Keep Calm and watch MOVIES!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards