movierebel

Alla inlägg den 11 april 2014

Av movierebel - 11 april 2014 21:40

Ja den här liknar ettan lite men inte speciellt mycket, skillnaden i den här filmen är att det hat kommit ett nytt läger som ligger precis över sjön, Camp Star heter det och drivs av Axel Törner, Browns gamla bandmedläm. Konkurrensen om personalen och deltagarna blir stor. Camp Rock blir inbjudna på lägerbål som visar sig vara en fälla, Camp Rock blir nästan av med all personal och dem tror att dem måste stänga ner lägret. Men Mitchie (Demi) kommer på iden att dem kan vara ledare på lägret och iden godtags av Brown och lägret kan fortsätta. Senare tackar dem ja till en tävling mot Camp Star som skall sändas i Tv och en enorm förberedelse startar.

Recension: det här är fortsättningen på ettan, även denna tycker jag är väldigt bra, och jag bara verkligen älskar musiken i den här filmen även den i ettan fast musiken från den här är lite bättre...
Så denna får **** 4/5 stjärnor av mig precis som ettan.

Keep Calm and Watch Movies// MovieRebel
P.s För er alla Camp rock älskare så har jag hör tryckten om att det skall komma en tre som snart skall börja filmas... Vi får hoppas på det isåfall ser jag väldigt mycket fram emot att se Demi och The Jonas Brothers igen!

Av movierebel - 11 april 2014 21:30

Första filmen om camp rock, jag tror dem flesta av er sett den men hår kommer min recension iallafall fall.
Camp rock handlar om Mitchie Torres (Demi Lovato) som åker på läger. Hon får endast komma på det här lägret för att hennes mamma skall jobba där som kock. När hon kommer dit träffar hon Ketline (hennes blivande bästa kompis) Tezz (lägrets diva) och Shane Grey (Joe Jonas). Shane Grey spelar i bandet Connect 3 med hans två bröder Nate och Jason (Nick & Kevin Jonas). Mitchie dras in i Tezz och hennes gäng, genom en lögn att hennes mamma är chef för Hot Tune Tv i Kina. Senare kommer det fram att hennes mamma är kock på lägret och ett stort drama startar...

Recension: Det här är ännu en av Disney Orginal Movies, den starrars av Demi Lovato & The Jonas Brothers. Det är väldigt bra, dramatisk, lite komisk och väldigt musikalisk film som jag verkligen rekommenderar till alla i alla åldrar som vill se en musikalisk film, eller om ni bara vill se Demi eller The Jonas Brothers.

Keep Calm and Watch Movies// MovieRebel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Keep Calm and watch MOVIES!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards