movierebel

Alla inlägg under februari 2016

Av movierebel - 7 februari 2016 22:13

 

Gud! Jag såg precis denna film och är helt till mig! Det kommer antagligen ta ett tag och smälta... Jag trodde absolut inte att filmen skulle va så bra som den är! Jag hade förväntat mig bra men inte så bra! Den var väldigt välgjord och hade ett utmärkt skådespel av B.la Leonardo De Caprio. Filmens handling kan dock uppfattas som lite oklar men den handlar om en man som heter Glass och han är ute på jobb med en trupp män för att skaffa skinn och sälja, Glass har även med sin son som heter Hawk och är halv indian, det är väll dock inte så populärt Speciellt inte av en man som heter Fitzgerald. Men Glass går ut en morgon på en liten promenad och blir anfallen av en björn och allvarligt skadad. Männen hittar honom men det blir tung last och bära med honom så dem är tre men som stannar med honom tills han dör b.la Hawk och Fitzgerald..

det var dock lite mycket blod i vissa scener för min smak, lite för länge eftersom det var så verklighetstroget. Men det var jobbigaste när det var långsam och plågsam död...

keep calm and watch movies

// MovieRebel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Keep Calm and watch MOVIES!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards